dla osób, która chcą zwiększyć masę ciała

Zdrowa dieta dla „chudzielców”

Processed with VSCOcam with f2 preset

 

 

Wiele osób, które starają się zwiększyć swoją masę ciała niestety robi to w nieumiejętny sposób, skupiając się tylko na liczniku wagi. Należy jednak podkreślić, że kilogramy powinny być osiągnięte poprzez zdrowe odżywianie, bo nie tylko waga jest ważna, ale również to w jakiej kondycji jest nasz organizm. Dlatego podczas zwiększania masy ciała bardzo istotne jest zdrowo zbilansowane menu i nauka zdrowych nawyków żywieniowych, które pomogą nam czerpać z żywienia to co najlepsze i utrzymać wymarzoną wagę.

Zdrowa dieta powinna być bogata w:

  • Węglowodany złożone (kasze, ciemne ryże, makarony, pieczywo, płatki owsiane)
  • Pełnowartościowe białko (jaja, chuda wołowina i cielęcina, ryby, drób)
  • Białko pochodzenia roślinnego (soja, groch, fasola, soczewica, orzechy, ziarna)
  • Warzywa, owoce i bakalie
  • Zdrowe tłuszcze (oleje, oliwa, orzechy, ziarna, morskie ryby)
  • Wodę

 

 

UMÓW SIĘ NA WIZYTĘ

 

źródło zdjęć:  http://foodiesfeed.com/