Zdrowe Odchudzanie

Zdrowe odchudzanie zaczyna się od zmiany myślenia

 

YFdIoUsRJCAehcoUnQaS_Straw

 

Jeżeli podejmiesz decyzję o zgubieniu zbędnych kilogramów to pierwszy krok do sukcesu masz już za sobą. Są dwa sposoby pozbycia się niechcianych wałeczków tu i ówdzie:

1. Nauka prozdrowotnych nawyków poprzez korzystanie z ułożonego mądrego, właściwie zbilansowanego menu oraz stworzenie planu odżywiania, zgodnego z indywidualnymi upodobaniami i preferencjami, dopasowanego do najnowszych norm Instytutu Żywności i Żywienia.

2. Dążenie do celu małymi krokami – to Ty decydujesz kiedy i co zmienisz w sowim życiu, co daje Ci całkowitą kontrolę nad swoim żywieniem.

Zdrowe odchudzanie jest procesem

 

10620321_623103691146288_7998557578311667200_o

 

Zastanów się ile czasu przybierałeś na wadze, nie przybyło Ci przecież 5, 10, 15 czy 30 kilogramów z dnia nadzień.

Dlatego i zgubienie ich zajmie Ci trochę czasu. Dodatkowo trzeba podkreślić, że zdrowe odchudzanie nie kończy się tylko na gubieniu zbędnych kilogramów, ale na zyskiwaniu świadomości żywieniowej oraz zdobywaniu nowych korzystnych dla Twojego zdrowia nawyków. Czyli innymi słowy proces odchudzania to nic innego, jak nauka. Nauka, która stanie się dla Ciebie przyjemnością, kiedy odkryjesz nowe smaki, zapachy i możliwości. I jeszcze jedno o czym nie możesz zapomnieć podczas zdrowego odchudzania to to, że jedzenie jest przyjemnością.

 

 

Co powinna zawierać zdrowa dieta?

 

10670200_591282547661736_1159741614600357918_n

 

 

 

  • Węglowodany złożone (kasze, ciemne ryże, makarony, pieczywo, płatki owsiane)
  • Pełnowartościowe białko (jaja, chuda wołowina i cielęcina, ryby, drób)
  • Białko pochodzenia roślinnego (soja, groch, fasola, soczewica)
  • Warzywa i owoce
  • Zdrowe tłuszcze
  • Wodę

 

 

 

Zdrowa dawka ruchu to podstawa zdrowego odchudzania

 

photo-amanda-sandlin-n-941

 

 

Pamiętaj o zdrowej aktywności fizycznej – od niej, aż w 30-40% procentach zależy Twój sukces.

Pamiętaj, aby intensywność ćwiczeń dopasować do siebie. Każdy z nas jest inny i każdy z nas do tej pory miał inną aktywność fizyczną. Dlatego tylko Ty będziesz widzieć, co będzie dla Ciebie odpowiednie. Możesz zapisać się na siłownię, do klubu fitness, na basen, tańce, jogę, ale również możesz zacząć spacerować, biegać, ćwiczyć przed telewizorem…wybór należy do Ciebie.

 

UMÓW SIĘ NA WIZYTĘ  

źródło zdjęć:  http://foodiesfeed.com/; http://magdeleine.co/browse/